Reacties
Reacties 1 - 50 van 106
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Dank u en graag gedaan! | 3 jul. '22 | |
| Had ik kunnen weten natuurlijk 😉 | 3 jul. '22 | |
| Thanks Martijn! | 3 jul. '22 | |
| Lia | Ruud, ik heb genoten van je humorvolle reisverslagen,… | 2 jul. '22 |
| Frank Stam | Hey Ruud, mooi om op deze manier jouw reis te volgen… | 25 jun. '22 |
| Martijn Ouwerkerk | Je hebt een lekker stukkie gefietst Ruud! Knap gedaan… | 24 jun. '22 |
| Thanks Stefan! | 23 jun. '22 | |
| Stefan | Welkom thuis! Nu tijd voor rust en die 5 kilo weer… | 23 jun. '22 |
| Dank je Huub! Goed bezig, lekker fietsen. | 22 jun. '22 | |
| Dank je Steef. Een aanrader zo'n reis! | 22 jun. '22 | |
| Huub | Wat een mooie reis Ruud, voorbij gevlogen voor het… | 22 jun. '22 |
| Stefan Fernee | Welkom thuis Ruud. Geweldig avontuur dat je bent aangegaan!… | 22 jun. '22 |
| Dank je Erik. Dan kan je nu even rustig bijkomen 😉 | 21 jun. '22 | |
| Thanks Aldo! | 21 jun. '22 | |
| Erik | Ruud, bedankt voor het meelezen met je fietsreis.… | 21 jun. '22 |
| Aldo | Knap hoor Rudi, ik doe je het niet na! | 20 jun. '22 |
| Dank je! En ook bedankt voor jullie kaart, erg leuk! | 19 jun. '22 | |
| Dankjewel Esther! | 19 jun. '22 | |
| Joke (en Rob) | Welkom thuis. Wat een fantastische ervaring en wat… | 19 jun. '22 |
| Esther Brouwer | Chapeau Ruud. Prachtervaring die niemand je meer afneemt.… | 19 jun. '22 |
| Interessant allemaal. | 15 jun. '22 | |
| Was me een waar genoegen.! | 15 jun. '22 | |
| Huub | Mooi hoor, Sedan heeft ook een oorlogsgeschiedenis | 14 jun. '22 |
| Stefan | Welkom terug, toch mooi om te lezen dat ik je naar… | 13 jun. '22 |
| Thanks Pieter! Gaat snel nu. | 13 jun. '22 | |
| Pieter | Leuk, Ruud! Even een leuke geschiedenis les!! Geniet… | 13 jun. '22 |
| Nee hoor, lekker daar laten. | 12 jun. '22 | |
| Marco | Ach. Bier is bier toch ? Geen bommen en granaten meegenomen… | 12 jun. '22 |
| Senk joe! | 12 jun. '22 | |
| Erik | Welkom terug in het nederlandstalige | 12 jun. '22 |
| Joke (en Rob) | Wij ook niet. 🤣🤣🤣 | 3 jun. '22 |
| Het moet niet op vakantie gaan lijken natuurlijk 😉… | 3 jun. '22 | |
| Andouillette, ik zal het nooit meer vergeten. | 3 jun. '22 | |
| Dave | Hey Ruud, toch geen “vrije dagen” genomen deze… | 3 jun. '22 |
| Joke (en Rob) | Ha Ruud, wij hebben heel hard gelachen om jouw verhaal… | 3 jun. '22 |
| Dank je! De wind is gelukkig gaan liggen. | 31 mei '22 | |
| Joke (en Rob) | Ha Ruud, wat leuk dat je een fietsmaatje had. We hebben… | 29 mei '22 |
| Dank je Jur. Naar Assisi zou een mooie zijn voor volgend… | 29 mei '22 | |
| Jurjen | Ruud. Wat typ jij toch een prachtige verhalen. Net… | 28 mei '22 |
| Dank je! | 25 mei '22 | |
| Stefan | Mooi verhaal weer, doet de eigen ervaring aan de beklimming… | 23 mei '22 |
| Andre | Hoi Ruud, jaloers makende verhalen. Ik had de link… | 23 mei '22 |
| Marco | Lekker hoor dat die berg nu eindelijk is overwonnen! | 20 mei '22 |
| Thanks Steef. Dat weet ik eigenlijk nog niet precies.… | 20 mei '22 | |
| Ja was mooi, dank je! | 20 mei '22 | |
| ✅️💪 | 20 mei '22 | |
| Stefan Fernee | Prachtig verhaal en beeld weer Ruud! Goed om je plan… | 20 mei '22 |
| Esther Brouwer | Fantastisch Ruud; de Ventoux beklommen! Machtig mooi… | 19 mei '22 |
| Erik | Ventoux vinkje 🥳 | 19 mei '22 |
| Haha, plan B 😉 Thanks! | 17 mei '22 |
1 2 3 Volgende »


- : Dank u en graag gedaan!
- : Had ik kunnen weten natuurlijk…
- : Thanks Martijn!
- Lia: Ruud, ik heb genoten van…
- Frank Stam: Hey Ruud, mooi om op deze…
Alle reacties »