Reacties
Reacties 101 - 106 van 106
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Richard vd H | Mooi verhaal Ruud, veel succes en geniet van je fietsavontuur… | 13 apr. '22 |
| Marco v | Gaan met die fiets ! Geniet ! | 13 apr. '22 |
| Huub | Leuke verhalen al Ruud! | 12 apr. '22 |
| Aldo | Zet hem op Ruud! | 11 apr. '22 |
| Joke (en Rob) | Ha Ruud, wat een pech bij de start maar gelukkig was… | 10 apr. '22 |
| Esther Brouwer | Een paar hobbels dus op de heenreis Ruud. Maar alles… | 10 apr. '22 |


- : Dank u en graag gedaan!
- : Had ik kunnen weten natuurlijk…
- : Thanks Martijn!
- Lia: Ruud, ik heb genoten van…
- Frank Stam: Hey Ruud, mooi om op deze…
Alle reacties »